Često postavljena pitanja

Ukoliko ni ovdje ne pronađeš ono što te zanima, posjeti kontakt stranicu i pošalji nam upit.


Kontakt stranica

Dostava

Koja je cijena dostave?

Cijela Hrvatske

Cijena dostave podijeljena je u dva razreda:

  • vrijednost narudžbe do 299,00 kuna – cijena dostave iznosi 30,00 kuna
  • vrijednost narudžbe u iznosu 299,00 kuna ili više – besplatna dostava

Koji je rok isporuke paketa?

Za plaćanje pouzećem rok isporuke paketa je 5 radnih dana od izvršenja narudžbe 

Za plaćanje općom uplatnicom rok isporuke je radnih dana od vidljive uplate.

Dostavljate li na otoke?

Dostavljamo u cijelu RH.

Mogu li narudžbu preuzeti osobno?

Zbog velikog obujma dostavnih aktivnosti, narudžbe nije moguće preuzeti osobno.

Što ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?

Dan prije dana dostave javit ćemo ti se s okvirnim vremenom dostave, kao i brojem na koji se možeš obratiti za dogovor novog termina  ili druge adrese dostave.

Što učiniti ako paket kasni?

Ukoliko je prošlo više od 5 radnih dana od tvoje narudžbe, odnosno 6 radnih dana u slučaju plaćanja općom uplatnicom, molimo te da nas kontaktiraš ovdje.

Narudžbe, plaćanja i reklamacije?

Na koje sve načine mogu platiti narudžbu?

Narudžbu je moguće platiti pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja), općom uplatnicom, karticom ili KEKS Pay sustavom. 

Upravo radimo na implementaciji rješenja za kartično plaćanje, stoga će i to biti jedna od opcija u bliskoj budućnosti.

Što ako nisam zaprimio potvrdu narudžbe mailom?

U slučaju da ti email potvrda nije stigla na adresu, provjeri pretinac neželjene pošte (spam). Ako ga ni tamo nema, kontaktiraj nas.

Kada je vidljiva uplata općom uplatnicom?

Uplata je vidljiva idući dan nakon 12:00.

Da li se popusti zbrajaju?

Popusti se ne zbrajaju. Obračunava se veći popust.

Moj račun

Kako se kreira korisnički račun?

Korisnički račun možeš kreirati putem stranice korisničkog računa.

Mogu li povratiti izgubljenu lozinku?

Izgubljenu lozinku nije moguće povratiti, već je možeš resetirati i unijeti novu.

Resetiranje izgubljene lozinke je ponuđeno prilikom prijave na stranici korisničkog računa.

Mogu li promijeniti podatke vlastitog računa?

Naravno. Tvoj račun je tvoj račun.

Možeš promijeniti osnovne informacije, adresu dostave i metode plaćanja.